baybe im the worrying kind

to night is the night som vi alla längtat efter
12 maj! schlagerfestivalen! Helsinki + Ark !!! shake it up shake it in! Rödvin, Maria, klänning och Olearys! Har målat naglarna som uppladdning. Förfesten ska bestå i pyssel och rödvin och schlagers.uuuuhhh

Innan detta ska jag plåga mig ut på en löptur. Det blåser jävligt så det kommer vara motigt. men Vad gör man inte för självkänslan...(?)

Sitter på MIN dator och stillar min musikabstines en aning... har köpt ett linne idag..ska nog sy lite på den innan jag drar ut. barnavdelningen rules=)

Jag är trött även om jag druckit två mega koppar kaffe...men men det tar sig nog? Somnar nog gott inatt ialafll..

Sa jag det? Carlings ringde. Jag ska få provjobba!!!!! hur sjukt liten var chansen!? det tyckte jag var jätte bra!!! shit jag blev super glad och studsade runt. fatta nervös jag kommer vara på måndag.... aja.. ett steg kvar att klara...faller säkert på mållinjen..men vafan. jag har kommit såhär långt å är stolt som en gris=)

ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!! gud vad kul, hoppas verkligen du får jobbet! jag ska hålla tummarna hela måndagen =) nu har jag också sprungit och är mindre arg. dags att börja ladda för kvällen, schlager it is. suck. haha, kram!!

2007-05-12 @ 19:19:31
Postat av: Firemonkey

Grattis!
your gonna nail it!

Bara chilla och gläns. jag tror på dig!

och tack och lov har jag inte hört en slagerton på hela dagen. :D

2007-05-13 @ 00:07:17
Postat av: Jamilla

Ååh,grattis till jobbet!! Där ser du att även en crapig intervju kan ge nåt =)
Du ska börja idag alltså eller?? Håller tummarna och ringer ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback