ANTS

power jogg, middag, popcorn, fylleschaffis, film. blir en skaplig kväll. och angelina på tv åååh heeettt!!!

annars då? jo åtta sega timmar på macken. shabbla bort en 23 liter bensin..annars lugnt=)imårrn öppning få se hur många larm jag lyckas sätta igång...i can dooo anything i waaaaant..

fy fan a myror överallt här hemma. äckligt! jag som avskyr myror för de älskar mig och gillar att tugga på mig å spruta in syror i mig.

inge bäbis imårrn så kanske hemgång tidigt. blir bäbis nästa helg istället.

happy feats var inte så bra. så ni vet om ni tänkt hyra. ica har 19 kr hyrfilm. det är ballt. om ändå tekniken inte skulle kännas seg som på 90 talet.

vart i fag snart fyra dar åkommer knappt se skymten av mor å far,men hemma är de ialafll lite brunare, lite gladare. det är bra

fortsatt trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Det är bara 10kr ett tag på ica, sen blir det 19. Fast ändå billigt.. fast som sagt, kasst system! När jag skulle lämna tillbaka filmen idag var jag tvungen att ställa mig i kö och vänta på min tur så hon kunde schecka in filmen. surkärring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback