allt är asfalt smutsigt vatten...

för lycktorna att pegla sig i...

(citerar som så många gånger förr...)

igår lurade jag med Jonas på pump. det var roligt. jag blev trött i biceps. idag känner jag att jag har en rumpa.

idag regnar det fortfarande..grått i flera dagar nu. det är dessa veckor som skulle kunna raderas. mensvärk, konstiga sug på konstiga saker, konstigt humör, finnar, agresioner, ångest, svullen mage och panik och allmänt nertryckt.

idag knaprar jag ipren och morötter i en salig blandning. känner även ett sug på att bli hög på kaffe med Mian.
imorgonen är det sommarfetsen och jag hoppas allt negativt släppt. dock bli det en relativt tidig kväll då jag ska å student och jobba hela lördan.

nu stor kopp te!

och måste bara säga: Svinbra jobbat till alla er som nu är klara med både b-och c-uppsatser!!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

TACK! Jag är KLAR nu!! Så jävla skönt!
Trist att ni har regn.. Här är det grått, men torrt. hehe..
Biljetten gick på 8500kr t/r. Så hyfsat billigt.
Ses på löördag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback