aldeles ensam i det stora stora huset

usch jag mår tok illa. Åt aldeles för mycke för kort efter loppet  eller så är dte min mage som vanligt som vägrar vara normal... Kom föresten på en dålig tredjeplats och fick en ful ljusstake värd 400-500 och två pack Gevalia kaffe. ironiskt... jag ville ju ha den röda brödrosten! men så går det när man inte ligger i...hur ska man då nå sina mål.diciplin behöver jag. slå mig

Fått kusinbarn idag! en pojke! och bra hade allt gått! skönt!

Har bokat resa idag. En vecka i bulgarien med gävle flickorna. frukostbuffe! man ska fan unna sig...

har även bokat tid för tatuering. om två veckor sker det! hehe kommer bli hett på bulgarien när man inet får sola den...


äh dettta var tråkigt..hare fint..är föresten i Fag om nån vill ses

Kommentarer
Postat av: Maria

haha du får ha plåster på hela veckan!

2007-05-16 @ 22:01:01
Postat av: carro

aaaah tattoo! nice. men sola på du, jag har solat solarium med min och den har inte belekts det minsta. på med solskydd bara! :)

Postat av: Akselmary

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-07-20 @ 08:06:48
URL: http://akselmary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback