tidig fredag morgon solen skiner himlen är blååå

tidig morgon studsade upp ur sängen. Solen sken! inte ett moool så långt ögat kan nååå inte en droppe reeegn. ja ni hajjar. hur bra som hellst. negativa tankarna försvann med regnet. är till och med sugen på vackafin. men kanske borde hålla mig. bar va till sol core och frukost. sen slog nån till både mig å johanna och vi blev supertrötta. men lediga som vi var kunde vi gå hem och sova förmiddag=) satte klockan på elva men låg å drog mig ett bra tag till. Tolv åter på gymmet och körde hårt med pumpstången. så färdigduschad färdigtränad och redo för källen. ska nog dra ner på stan och köpa mig ett par skor jag hitta igår....skor får man väll aldrig nog av(?)

sommarfetsen ikväll! hälsopedagogernas traditionella hyllning till avgångsklassen! fest blir det på allas våran favorit slick (jag vägrar säga sun)

tidig morgon tåg. 08.13. men men...

nu blire proteiner..om maten håller samma klass som förra året får jag räkna med en kolhydratchock ikväll!

ha en bra helg!!

(hehe bara två låtar citerade idag=)



image64

jag och kombon förra sommarfesten

Kommentarer
Postat av: carro

jag missade dig tydligen precis på slick!

Postat av: Uilac

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2008-02-18 @ 22:26:57
URL: http://uilac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback