oh beautiful swedish girls

dags för en uppdatering. Spenderat föregående vecka i bulgarien, golden sands. Slöa dagar med tjocka pocketböcker och sol. Många dopp i havet och Johanna har lärt mig mycket. En stor fiskmås heter trut, hur havstulpaner förökarsig och att maneterna var söta och harmlösa. Jeden tag fick vi både frukost buffé och middags buffé.(på gott och ont)

Jag gör en kort sammanfattning
mest använda ordet: NO!
Nya namn: Maria= hejdå, Leila = supergirl, Johanna(mest sliten?=)
mest spelade låten= destination calibra(?), give it to me
mest uppskattede maten=plättar och pizza
bästa upptäckten= 1,5 liters flaskorna vin och naturreservatet
bästa köpet= min klocka!
mest upppgivande synen= telefonmast
bästa skrattet= killen som flög från trampolinen (och speedos stringtysken)
bästa felhörningarna= only one letf(lev) popcornkillen som vi trodde drev med turisterna, teglet, (TG) vadå kan man inte heta teglet?=)



Slöa dagar




vackert naturreservat, uppgivet med telefonmaster, Maria gråter



roliga tyskar

  

frågan lyder: hur många blondiner går det på att öppna en flaska vackafin?
svar: tre

  

sista frukosten



vi tre, sista middan




äh imorgon tar jag tag i mitt slappa jag igen. idag blir en halvstart på låg växel.



jag lämnar det mest relevanta. men om man blundar riktigt hårt blir det alltid fredag tillslut. och ibland kan en vecka ge en perspektiv och klumpen som tidigare var sprängande stor faktist kan minska förvånansvärt snabt. även om en kort blick kan ge den näring för stunden. jag tror, jag hoppas, jag vill. mer än så kan vi inte göra.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Okej, min tur: jobbar tisdag (ev onsdag), sen ledig.. Jobbar nästa tisdag onsdag, och sen Peace. Sthlm kanske måndag då? Alltså imorgon? Eller så åker jag på torsdag ändå..
Aja rings. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback