hemma på kortvisit

hemma på kort lunch. kastat i mig en sallad å lite tillbehör. skulle behöva en kaffe nu. vidare iväg till jobbet igen.
kom hem inatt från Ume. kan inet låta bli att älska staden mer och mer även om det är söndagsstängt och inget Ikea finns. har klättrat till mig lite träningsvärk och ätit massa onyttigheter. även åkt på en jäkla fortkörningsböter...men men. lika gla är vi för det...

jonas fick tag på en lördagsbiljett!!! nu är jag glad=)slipper sakna han under hela P&L illa när man saknar han så fort han är på jobbet..hur blir det då om han ska flytta till ume... snart snart snart torsdag och iväg igen!

jag kan det det att ni kallar mig fjollig=)
vad mer har hänt då... midsommarafton firades i Skutskär med lekar och mat. det var bra! annars gör sig 11 timmar i bil märkt av öm rumpa. så ska väll pallra mig till jobbe igen då.

idag var det faktist inte så kul...ska köra slut lite på mig på gymmet idag...eftersom sommaren och alla äventyr görr att man aldrig hinner träna som man vill

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Torsdag torsdag torsdag! snaaart!!!

Postat av: Jamilla

Hörru förresten.. Kan inte du ringa din mor och säga att hon är beredd med dina grejer som jag ska ta med till Peace. Alltså typ kuddar,täcke,handduk och såntdär.

2007-06-26 @ 18:47:00
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Maria

hahaha fick DU fortkörningsböter?? klantigt!

2007-06-27 @ 10:36:55
Postat av: Sigurdkarine

I kinda like it. Thanks!

2010-03-02 @ 13:20:41
URL: http://sigurdkarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback