brumm säger bävern

trött som en bäver återigen. jobbat hela helgen på macken. igår stängning idag 12-20. helgen har vart rena sommaren (ja..det är ju juni) varmt!

studentmiddan var mysig och god.idag ficka på hempan. inte helt fel. sedan middag med familjen. nu rullar jag fram. supergott var det med potatisgratäng och grillspett, salllad. tzatsiki, morötter, bönor och rabarberpaj och vaniljvisp till efterätt!

jajusst ja. tatuerat mig har jag även idag. hehe... jag gillar att bli pillad i nacken=)

nu sova. biforgar några heta bilder från fredagens sommarfest.


           

Biltexter..hm...haha...okej.
hett folk bild ett. jag mongo porslinsöga bild två och maria med broccolivin bild tre=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla tjuv! =) Tur att d snygga bilderna kommer ut på fler sidor! Har fått nytt minne till min kamera fresten... nu kan vi ta sjukt mycke bilder i Bulgarien! =) (undra om d e bra...) haha

Postat av: Mattiseira

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-03 @ 13:52:40
URL: http://mattiseira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback