Bra

jag mår bra, tatueringen mår bra, Johanna mår bra, Maria mår bra. Vi åker till bulgarien i natt. det är bra. Jag har jobbat min första dag idag. det gick bra och var superkul! vädret har varit bra..underbart i felra dagar nu. axlarna och nästippen är lite röda. jag håller på att fixa musik och packa för fullt. ev. ölgång ikväll. eller träffa Jonas...

igår var en bra dag, startade inte med en finlandsfärja tjut kl. 06. nej. vi hade sovmorgon. åtta gick vi upp fixade frukost och gav oss iväg till högbo. helt underbart väder, fruktsallad, kesella, sweetchuilikeso mackor, kokt ägg, brämhultsjuice, kaffe...solsken, sjö, bada ,mys. ja helt underbart. sedan skutskär och grilla. en härlig dag då man somnade snavt på kvällen av friskluftsförgiftning=)

är trött som en korv nu, ska väll äta lite och packa klart. kanske en powernap sen...har svårt att organisera mina tankar så ag kör bara ner saker och hoppas det löser sig.

ha en bra vecka nu och håll tummarna på fint väder för oss!

hörs sen. föresten ni fagersta flickor som läser, kanske kommer v. 27. kolla hur ni är i fag då..

kram!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ha en superbra vecka i Bullegarien! (hihi) =)
Jag är hemma lite halvt v27, jobbar i västerås tisdag och torsdag (och blir kvar mellan). Men annars i Fag.
Var är du midsommarveckan???

Postat av: Maria

skåne v 27... =(

2007-06-07 @ 21:24:08
Postat av: Firemonkey

Ha så kul! Kram

2007-06-10 @ 16:33:19
URL: http://firemonkey.blogg.se
Postat av: Jamilla

När är det ni kommer hem egentligen? Åker du till Gävle då? Var ska du fira midsommar?

2007-06-15 @ 10:24:00
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback