you are my wonderwall

hemma igen. kommer nog berätta mer. men Peace är nu över och jag har haft tre härliga dagar trots regn. Elias slår allt som vanligt. Jag och flickan har pendlat mellan dregglande fjorttis fasoner till gaggiga tanter. Det finns aldrig någonting mitt emellan. kommer ha många fina minnen att se tillbaka på i höst när regnet faller och kylan kryper sig på och man redan börjat längta till nästa sommar då man åter får leva.

idag känns det som om någon slagit mig hårt och jag har svårt att resa mig utan trivs bäst liggandes på rygg. mina tankar är oorganiserade och jag vet inte själv vad, men vem. och det stör mig otroligt. sluta rör till mig så otroligt.

men jag vet iallfall vad jag vill. och nu ska jag gå till soffan och sätta mig brevid honom och dricka hemmagjord köksbärssaft paraplydrink med jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha.. nej det finns verkligen inget därimellan =)

Postat av: Patrikanna

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 13:23:52
URL: http://patrikanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback