välkommen att komma å handla av mig

denna vecka ägnas åt jobb jobb jobb å åter jobb blandat med panikartad träning som borde hinnas med fast det är sommar (vilket går mindre bra). Ska göra min första öppning idag och andra stängning. blir en lång dag med andra ord.

snart fyller jag år.=)

ska väll pallra mig bort mot stan till halv så jag hinner  svänga in på konsum å införskaffa något ätbart. Mitt kylskåp skriker av tomhet.

jag har stulit ett par jeans av kombon idag...hoppas hon inte blir sur.

i helgen blev det en kort fagersta visit. han träffa lite nära och kära och insåg lite hur mycke man saknar vissa magknipande stunder....


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja,jag behöver mer magträning! =)
Jo du lyckades få mig att rodna och inte veta vad jag skulle säga.. Så som du har försökte på p&l när vi satt i öltätltet.. du vet?! =)

2007-07-10 @ 09:17:39
Postat av: Maria

tror du kan byta ut träningen på sommaren mot massa frisk luft. kanske skutta runt i skogen? göra situps på gräsmattan? eller friskis & svettis i parken =) verkar hälsosammare än att slita på ett svettigt gym...

2007-07-10 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback