surfers

sitter här aldeles ensam en fredagkväll. Det var riktigt länge sen sist... Har tränat ett bra pass ben och axlar på gymmet. Sedan ätit en stor protion mat och kollat på uggly betty. Sitter här nu och sörplar på ett glas saft med massor med jordgubbar och körsbär i. mums!

imorgon jobbas det bara 4 timmar så det blir nog en lätt dag...sedan födelsedagsgrilla hos Anna.
idag åt jag en korv (ja veg såklart) men dte var ovanligt. och mycket gott. det ska jag göra om innom snar framtid. korv är najs!

snart gotland mitt paradis!

Kommentarer
Postat av: jessica

korv. jag åt också korv igår. smarri. eller ja, smarri om man får välja på det eller isterbandspeck!!

Postat av: Reneidun

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-03-29 @ 07:43:42
URL: http://reneidun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback