oh boy

jag har inte vågat öppna min allmanackan än för denna sommar. Jag är rädd att det ska stå en massa måsten i den. För tillfället trivs jag med att planera dagar med att inte göra någonting, och faktist känner jag mig inte det minsta rastlös. Jag har sovit längre än på mycket länge och inte haft panik när jag vaknar för att jag skulle sova bort mitt liv.

Igår gick jag en liten morgonpromenad, gick ner på stan, tränade lite, åkte på picknick till laxön och fikade och på hemvägen hälsade på Jocke som var stark och kunde sparka nerensåndär man slåss på säck. Skön solig dag!

Idag har jag inet kommit så långt, jag har vaknat, plockat lite, gått till affärn, lagat mat åt pojken, ätit frukost..och där är jag nu. haha och klockan är nästan halv två. men va fan jag har sommarlov idag och det regnar. jag ska med gott samvete bara ligga. senare lite träning lite städning och ner på onsdagsnöjje på stan. Flickfavoriten Måns kommer vilket vi inte ska missa;)

imorgon är det återigen jobb, Johan skulle åka bort så klart man rycker in.

ja..det var väll allt för stunden då...längtar lite till Gotland nu...
På lördag blir dte badminton turnering!

Kommentarer
Postat av: M

Du gör helt rätt vännen! Sommaren är till för att inte ha måsten. Njut och känn livskvalitén =)

Postat av: kusinvitamin

btw, du har ju snott min rubrik =)
ses imoooorn!! puss

2007-07-05 @ 22:39:37
Postat av: Asksina

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-04-06 @ 11:06:14
URL: http://asksina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback