Nissesällskap

kan man någonsin vara nöjd. jag tror jag gör mitt bästa utan att för den delen slita ut mig. men nog gnager det bak i nacken... Man ska hinna jobba, träna, äta, städa, vara social,  duscha, borsta tänderna, bara vara och sova. Det är mycke på en dag. Utöver detta ska man såklart hinna med andra saker som inte räknas till vardag. Hur kul skulle annars livet och dagarna vara?

Igår blev dagen bra iallfall. Jobbade. klarade budgeten med 100%, möttes upp av en heting, gick hem. bytte om, drog till gymmet, kom hem där han lagat supergod taccos. Åt mig mätt som en boll, planerade och längtade en gnutta till Gotland och gick å lade oss i hyfsad tid.

Även om jag saknar mina där hemma och helgens magknip till följd från skrattattacker  får en att sakna ännu mer så är jag bra glad över det som finns här också. Jobbet är 100 gånger bättre än statoil och det är rätt mycket värt. Men än dock ska försöka ta mig hem nå mer. en gräsmatta skulle inet sitta helt fel det heller...måste bara lura med mig pojken så jag inte längtar ihjäl mig

nu duch å lite vila innan jobbet. Lång dag slutar 21! sen är det andreas Johnsson på torget yeeeh

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja, förstår att carlings är bättre än statoil. Men lura med dig pojken och KOM! Jag är i Västerås fredag-lördag fram till 16. Sen fag.
Du lyckades inte med samma med den dära andra? Eller fösökte du ens? ;)

2007-07-11 @ 18:35:52
Postat av: Corneliusleah

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback