freedag vilken underbar dag

trots mulet tryckigt väder kan jag inet låta bli att lee

för:

Idag kommer min älskade vackafin hem till oss i Gävle. Vi har saknat henne otroligt mycke! Ikväll blir det lugnt över lite pianobar med te. Imorgon fest och jordgubbstårta.

Vi färgar hår jag och kombon..det var dags tyckte hon. Jag hakar på och antar att hon vet vad som är bäst för mig=)

Ska försöka få tvätttid så man kan få lite ordning inför måndag när allt ska vara packat, planerat och åk klart. En hel vecka med pojken i mitt paradis. Jag tror inet det kan bli bättre.

jag är grymmt shoppingsugen, hoppas Maria vill hänga på på en kortis på stan när hon kommer. Innan det ett ben- och magpass på gymmet! Vilken gymråtta jag blivit. helt otroligt. Men man måste nog variera sig och göra det som känns kul för stunden. Och känner jag inte för pump eller löpning då gör jag inte det Och varför sitta här och ha dåligt samvete över att man borde. Gym är ju super skoj!

Åh denna dag komemr bli helt super. nu tvätta ur det apelsinkrämliknande sörjan ur håret
och jordgubbstårtan är på g. botten blev super!

kärlek till er alla
hoj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback