En helt vanlig dag...jo...min födelsedag

en dag som alla andra på väg mot sitt slut. Vaknat, tagit årets kortaste morgonpromenad. ätit gröt i vanlig ordning och lite ris med currysås innan jobbet. Sov en kvart för att ta igen mig men blev tok seg. Ringde flickan för att bli lite pepp och köpte en kaffe på george. JObbade 11-17.30. Tog mig hem i kylan (16 grader och duggregn!!) och åt som aldrig förr. Jag var tok hungrig. Nu är jag åter igen trött men ska pallra mig till gymmet är det tänkt...till sju kanske..då borde jag hinna innan Jonas kommer hem. Så kanske man kan få födelsedagsgosa lite iallfall..(finns väll ett sånt ord?=)
imorgon heldag. Onsdag ledig!!! äntligen! sen är det jobb igen fram till söndag å måndag drar vi! håller tummen stenhårt för sol hela veckan!!!


jag önskar mig i födelsedagspresent: någon som städar mitt rum

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis igen :)

Postat av: Ragnarmary

Very interesting site. I have bookmarked you.

2010-06-22 @ 13:10:19
URL: http://ragnarmary.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback