beautitown

dagen har börjat precis som den ska på bästa sätt. Kom aldrig riktigt i säng i natt pillade med så mycke. Finns så mycket garderober och lådor man bara vill rota i och göra fynd så när jag väl kom i säng var klockan två. Vaknade halv elva av att Jamilla ringer och väcker mig. Ute blåser dte ljummen storm så inge dåligt samvete för bortsovd solmorgon. Tio minuter senare har jag raggat ihop 7 pers till en kina lunch och är påväg ut på morgonpromenad med min kära far. Fina vyer i simbadet och mycket blåst. Avslutas med enbär frukost i trägården, precis som det ska vara på sommaren. gröna vinbär, köksbär, hallon, jordgubbar, tomater, gurka, krusbär..yeh you name it.

Nu är jag ny duschad har tvättat en maskin med tvätt och är påklädd. Ska njuta av en härlig i kina buffe med la familia. Det nattliga rotandet lönade sig och jag är numer tre par skor rikare och en sjal.

Gotalndsplanerna är i full gång och jag längtar så och håller tummarna för vackert väder.

Gör ett gemensamt svar på komentarerna: Jag har tur att pojken är så rastlös som han är. Tackar varken nej till en promenad eller ett gymbesök och fösöker innerligt dra ut mig på rullskridskorna (med några lyckade försök). Så det löser sig nog=)

Jag har den finaste nya klänningen av alla och mina jeans är super! Tack i för tidig födelsedagspresent!!

Kommentarer
Postat av: Maria

åååh avundsjuk!! vill också äta bär-frukost i trädgården! mums!

2007-07-19 @ 07:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback