vibrationer för ökad muskelstyrka

FFH- dagen var det idag. Underbar frukost som vanligt, sedan fick vi smita ifrån för att intervjua en Siv som jobbar som hälsopedagog för kommunhälsan. Siv var sjuk så vi fick prata med Per istället. Per var snäll och hade skrivit boken "ät bäst", första kändisen för dagen! KLockan var inte mycket när vi var klara så vi begav oss ner på stan en sväng. Här inhandlaades diverse shopping; pixibok, kort, kläder, keps...hehe...ja ni vet ju hur jag är...sedan blev det brott och vi skyndade iväg oss till skolan igen. En liten mellanmålslunch inhandlades på kåren och sedan föreläsning i Valhall för att möta dagens andra kändis. Paulun pratade om entrepenörskap. det var riktigt bra! Sedan provade jag på och vibrerade lite, åt massa frukt och fixade för kvällens sittning. På vägen hem köpta jag ännu en present. När jag kom ut ur affären träffade jag en gammal bekant, han var trevlig som alltid! Vi bokade frukostdejt på fredag efter ett härligt pass med core. Sedan skuttade jag vidare hemmåt. Väl hemma lagade jag stuvade mungbönor/morötter. Det var udda...medans jag avnjöt min middag bläddrade jag i nöjjesmix och upptäckte, nu händer det grejer i Gävle! Salem al fakri, Laleh, sophie zelmani, weeping willows, poetry slam, sing and songwriter festival, en annan anna...jadu om man vill vara kulturell kommer här chansen!

För kvällen väntas Gadamer, Pump och stepup...

Sa jag att jag är nuförtiden lyckligt arbetslös?

Kommentarer
Postat av: carro

sing and songwriter festival? när hur var?

Postat av: Jamilla

Salem hos er också? ballt! fixa schema med allt bra och skicka över så jag kan se vad jag kan komma på =)

2007-03-01 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback