Välkommen Leila


Ja skjut mig, även jag föll i blogg fällan. Så om nån vill fördriva sin tid med att läsa om mig. (Och jag av någon anledning känner att det är viktigt att slösa min tid på att skriva om mig..)Så har ni kommit helt rätt.  dock hade jag redan en...men den var inte så populär och jag fattade noll. (finns bland mina länkar..)Så nu gör jag ett nytt försök! Så hädan efter kan ni här läsa om mina misslyckanden, lyckanden, tankar, händelser och mitt underbara humör! Helt klart en stor del träning, träning, träning och träning.

Okej, dagen började med att gå upp 06.45 ut med hunden. sedan core på Wolrdclass (INVIGDE MITT NYA GYMKORT!!) efter detta frukost (som ingår i kortet!) på cafe´Kanel. Kom hem strax efter nio och tog ut hunden i hagen och busa lite. efter ett tag kom det två ursnygga Afgan hundar och en liten bollhund. jätte fina och gosiga och Ghanim fick leka lite! Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli bodypump. mitt pump abstinens måste stillas(över en vecka sen sist!!)

thats it.ska väll klämma in nån het bild också så är mitt första inlägg fullbordat!
blev på handendär som bor här...

Kommentarer
Postat av: Helena

hej och välkommen in i bloggvärlden! ;)

dumma pump, dumma les mills, dumma gävle som inte har fler gym... :P

take care! =)

KRAM

Postat av: Jamilla

men du glömmer väl inte bort lunar?? haha.. annars är det nästan bara jag kvar, och då kanske jag också måste skaffa en "riktig" blogg :P
Ballt med frukost som ingår,misstänker att du kommer utnyttja det till max så ofta det går =)

2007-02-09 @ 12:53:05
Postat av: Hanna

heeej =) jag ska läsa dig varje dag =) haha...frukost...fan va gott å få de serverat varje dag =)

2007-02-09 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback