Nytt vinterlandskap

vilket snöväder! Verkligen en såndär dag man inte vill ha en massa måsten att ta sig till. Jag hade fem och jag såg ut som ett snömonster...

ja, stavar skall inhandlas! sen lär jag ta mig i kragen å ge mig ut i spåren!


Jag sysselsätter min kropp och min hjärna precis som du sa mamma! Bara två å en halv platta kvar sen har jag moulin Rouge i en jätte pärlplatta=)

Fika även idag på george, idag blev det en macka å en smoothie, najs som attan! även hittat fina skor idag=) vill ha! någon som vill sponsra med en sådär 380kr?=)
pumpen var idag  mindre inspererande men stepen var kanon!
nu ska jag äta kvällsmat och sen sova. jag är sliten som en bäver!

Ha en fortsatt bra vecka

Kommentarer
Postat av: Maria

det kliar på min tumme, skit-irriterande...

2007-02-19 @ 23:14:23
Postat av: Jamilla

Åh,gör du pärlplatta? riktig? Med såna där pärlor som vi pratade om att man kunde ha i öronen? =)

2007-02-20 @ 11:05:28
Postat av: Ravnada

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback