nya fina jeans

Jag är så glad över att jag snart är 21, ingen åldersnojja alls. Och det tycker jag du också ska vara. Haft motiverande samtal idag, försökte prata med en dryg, 14 årig, störig kille och komma fram till någonting vettigt. sedan på vägen hem träffade jag ett gäng småflickor. Shit va dryg man var i den åldern.  Man visste inte mycket om världen och sig själv. Vilket ständigt skådespel... Jag är så glad att jag är äldre nu, och klokare blir man för var dag som går! (vem vet en vacker dag kanske jag är klok nog att köpa jeans man faktist  kan andas i) Läskig med dessa människor som skaffar flick/pojkvänner som är så mycket yngre än sig själv. Man kan ju inte vara på samma nivå alls i livet eller mentalt. Usch, jag skulle då aldrig vilja vara ihop med mig när jag var 15....

Idag har vi ätit hjärtvåfflor så det skulle ha kunnat mätta en hel by i något fattigt land. Jag är fortfarande proppmätt. hoppas det gått över till sju då blir det step/pump! Trot eller ej men jag har blivit morgonpigg! sju var jag uppe, tog mig en promenad, kl.åtta på core och halv nio åter hemma igen. vilken kickstart på morgonen!

Hörde ryktas om att det låg vår i luften? Jag känner då inget och njuter av den vinter vi får!
sant som syster sa.. allahjärtansdag borde ligga längre fram i vår, då känslorna pirrar i magen!

jag älskar ialafll min fleece dress, jepp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan vara i samma mentala nivå i en sån relation. Men det är ganska tragiskt och sorgligt =/ =P

2007-02-14 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback