night comes falling

Åter igen ensam..


och Sebastian hade rakat av sig både skägg och hår och satt på sig en underlig tomtedress. illa. hoppas på stilbyte till finalen. och om man blundar och tänker på hur han brukar se ut fick man till dregglet i alla fall.

Sebastian


fredag middag och fest. mysigt som vanligt. ytterst kort tid på krogen, men det är ju som det brukar=) natten bestod av Bingo, dikter, gos, sång och tydligen inge sömn... inte undra på att jag är trött som en panda!

idag har vi fikat på George och igår ätit på pizza place. min mage mår inge bra!! skönt med ny vecka imårrn så man kan återigen ha sin vardag fylld med träning!

dock börjar skolan panikarta sig. men jag andas lungt som vanligt...

men tack vänner för helgen!! ni gav mig i alla fall lite distration...
ja flickan vi hoppas på lyckliga vårkänslor och lågskor

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Såååå het!!!

2007-02-18 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback