livet enligt Rosa

och en kille som heter Ville

Nu har jag jobbat klart. Allt var som det brukar och staden är lika liten som vanligt. samma tjockisar som köper samma snusk mat....

Det är som om tiden står still. Man kan komma in i livet innom en sekund och allt är som det alltid varit alltid. Vissa lever för att jobba. vissa jobbar för att leva, för vissa är träning livet, vissa tränar för att leva...blablablabla

mitt hjärta är för stort för att behöva sortera ut onödiga saker som kunde bara glömmas bort så det underlättar, påminns av en eka och andra för andra betydelselösa ting och lukter och diverse intryck. suck...

mina träningsplaner gick lite åt helvete. hann med en kort "pulsa i snön" springtur idag, och man kan ju inte priorietera träningen efter jobbet(var det nån som sa?) men nu är jag lite rikare och mycke shopping sugen!!!



"Do you believe that we can change the future?

Do you believe I can make you feel better?"

Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback