kusar och snöoväder

En platta ifrån. Inte så tydligt men det blir ju konst.

 Idag var jag uppe i ottan å tog mig genom snöstormen till gymmet. dagen inleddes med 30 minuter core och 20 minuter motionscykel. sen kom jag hem och njöt av en stor frukost. frukosten drog ut otroligt länge så jag han göra klart min pärlplatta. sedan hittade Johanna en kuse i vårat kastrullskåp och vi fick panik! allt ut ur skåpen! dock var han nog lite vilsen och ensam för fler kusar fanns där inte. tack å lov för det!

Men lite panik kvarstod så jag passade på att lägga all min mat i små burkar å grejer så ingen kommer åt och nafsa och bygga bo! man har ju hört en del äckliga historier..

Nu bankas det otroligt i köket. någon frostfri frys har då inte vi. Jag borde pallra mig till willys och sätra. frågan är buss eller cykel..

annars då? Jo..en del att läsa och ta tag i. Har någon viss längtan till Fagersta (!?) mycket underligt.
Behöver nog pengar och kärlek... Så, ska ringa håkan å höra om någon korv behövs grillas eller bensin säljas...suck igen. Allt för att komma ifrån mina vattentanter.

"-Nästa gång vill vi ha dansbandsmusik
- Nästa gång får ni isåfall skafffa en ny instruktör"

så låter det idag. Jag skulle spy

Jag söker febrilt efter en ipod nano till ett bra pris!
Bakar även bröd. duktiga jag. Hur var det med detdär att plugga nu igen...

shit vilket väder...snöat konstant i tre dar! å kallt som attan är det! men inte klagar vi...cykelbud är inte mitt framtidsyrke. tack syster

Kommentarer
Postat av: Anonym

kusar?? som i hästar??

2007-02-25 @ 21:12:41
Postat av: Anonym

kusar är småkryp å äckel

2007-02-26 @ 18:03:30
Postat av: Remytina

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback