korv och andreas

om du får välja pest eller kolera (nanne eller uggla) kycklingdansen får pest att väga över. Nöjd...andreas och sebastian och ark i final. härligt.

en dag återstår i korvgrillen. som sommar. P3, het grill och underliga människor. såg en het i fjällräven utstyrsel som imponerade lite på mig med att köpa ekologiskt kaffe. en utvecklingstörd som skrek på mig och fick mina kinder att hetta och ett gäng killar som gjorde allt för att blåsa mig.imorgon 12-20.

det var den dan. eller är den slut än?


Kommentarer
Postat av: jessica

HEJA NANNE!

Postat av: Jamilla

Jag missade mello!! Men Andreas Johnsson gick till final?? jippi =)

2007-02-25 @ 15:56:41
Postat av: Lauritzvilja

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 10:46:33
URL: http://lauritzvilja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback