konsten att uppehålla tankarna

Det är bra att  vara ärlig och säga vad man tänker och känner. Även om det inte alltid är det man önskar att höra. på alla hjärtans dag.

Om bara tiden kunde gå  fort så fort. För tiden gör underverk tror jag mig ha sagt någon gång...
Borde köra min kära vänn Marias taktik. SLÄPP. och så är det ur världen....Men jag vill behålla min vänn! sluta säg att det inte går!!

Nog om detta, imorgon är det middag och fest. Kära vänner  och fina drinkar, vin och dans. Nytt år betyder nya danssteg! En ny party skiva skall göras. Innan detta dock core och frukost på gymmet. Underbart!

Min mamma och pappa är bra gulliga! Ett litet kort med en hjärtreflex och ostbidrag när det behövs som mest! Och min doktor Zakaria är jätte snäll! guldstjärna till er alla tre!

Nu, ha nu en Fortsatt trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej kompis :)
Var längesedan man fick umgås med dig. kram kram

2007-02-17 @ 03:02:22
Postat av: Maria

varför fick du ostbidrag? mitt var till blommor... eller, det stog iaf att man kan ju inte skicka blommor i kuvert så skickar en slant istället =)hoppas ni hade kul igår, nu ska jag plugga plugga plugga... tråååååk... kram!

2007-02-17 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback