Idag hoppade jag över ett tåg

Åter i Gäve. Här har vyn från mitt fönster blivit allt brunare. Snön har börjat omvandlas till slask och jobbig att cykla på.Kallt är det också... Ingen lust att göra någonting alls. Inte enns träna. Sovit middag och lyssnat på Tingsek...

Ska iväg på min älskade vattengympa snart. Evelina ska följa med och se om hon vill ta över. Vore så skönt. Visst jag går miste om en del pengar...men tänk att slippa massa extra onödiga måsten fram till sommaren och kan koncentrera mig lite extra på mig själv skolan och ev. andra inkomster...

Somnade som förutspått på tåget och har Gadamer att ta tag i i morgon. hört skräckhistorier om seminariet så bäst att vara lite mer förberädd än till förra...

Och snart är det våffeldagen, påsk, valborg, kristihimmelfärds och sommar....försök hinna med och andas emellan också!

Coffee and a cigarette..the finest I could ever get. Just sitting here singing songs about nothing nobody right&wrongs....






Kommentarer
Postat av: Jamilla

Och semlor i helgen med syskon och kusiner!!

2007-02-27 @ 20:56:18
Postat av: Tommyfilippa

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback