Gnistrande solsken

Jag försökte verkligen ta sovmorgon idag. vaknade strax efter åtta men kämpade lite till. strax efter nio gav jag dock upp och gav mig ut i solskenet, snön och skogen. Allt var så ljust och vackert. träden tyngdes ner av det tjocka snölagret, fåglarna kvittra och annars helt tyst så jag kunde försvinna in i mina egna tankar. Det är då man verkligen kan njuta av livet. 


Nu har jag ätit en mega frukost. farligt att vara hemma i fag. här finns så mycket gott! avocado, keso, koskenlaskiaa, kornell, youghurt, gröt, flingor, sylt, appelsiner, ost..ja listan kan göras lång...


Snart ut i skidspåren igen! Ska försöka få några mil i benen så tekniken blir lite bättre=)Annars då?
Hm.. får väll återkomma.

Det är väll som med allt i början. Man är värsta på.....sedan blir det allt mer sällan...man tappar intresset och glömmer tillslut  bort ...skynda långsamt så håller intresset sig längre (!?)

Kommentarer
Postat av: Jamilla

haha.. fan vilken frukost! hur får du i dig allt?! =)

2007-02-11 @ 17:43:44
Postat av: Helena

åh ja, det är såå härligt att åka skidor! Åker du i Gävle också? vi brukar åka i Hemlingby...

kramar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback