dagen som försvann

Det sköna med fagersta är att man kan starta varje morgon med en skön skogspromenad

Har inte orkat ta mig hem än. sitter här i soffan och tjockar mig. ätit lasagne och luchat på stan med wilkund. Även hittat ett motiv nu jag gillar som jag ska slipa vidare på innan det skall för alltid sättas på min kropp.

ska ge mig på Gadamer på tåget. hoppas mina ögon kan hålla sig uppe..brukar bli problem med det när det gungar och brummar så härligt så man lätt vaggas in i sömn...

fyra dagar i Gävle sen åter Fagersta, det var ett väldigt åkande. men far och kusin fyller ju bara en gång om året så vad gör man=) och semmelfika med kusinerna på valle också! kanske lite bräda måntro=)

idag har jag gjort en klänning och en kjol. och hittat en jacka man kankse kan ha användning för! jag är så duktig...

shit nu snurrade dagen ifrån mig igen och jag hann inte alls med vad jag tänkt.

tror jag ska äta vidare. lite glass och björnbär kanske? bikinisäsong my ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback