dagarna rusar snabbare än jag

LÖrdag! började som vanligt med en liten morgonpromenad. 11grader minus. ögonfransarna frös till is! sedan min underbara grötfrukost jag inte kan vara utan.klockan tio befann jag och min hurtiga far oss på gymmet! idag plågades det axlar, rygg och mage, hehe ja lite vader också...nå skummt påfund när man är för lat för annat=) ca 100minuter senare åkte vi hem. kommer bli svårt att vänja sig av med bil igen...

nu har jag varit ambitiös och lagat lasange och sallad i stora lass, för hela familjen plus mormor..hoppas den är ätbar=)

snart bär det av i skidspåren! ska bli underbart!!! om någon har skidor till mig får ni gärna hojta!

imorgon heldag i backen!!

åh denna ljuva vinter..

Kommentarer
Postat av: Aredaniella

Thanks, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback