Beach 2007

Vissa tränar för beach 2007. (hur mycke hatar man inte när instruktörerna klämmer ur sig dessa kommentarer) Jag tänker ligga i stenhårt för att på vintersportmuskler till vinter 2008! sjukt va va jobbigt det är att åka skidor. man blir helt slut i muskler man inte visste fanns och kondisen var inte på sån topp=) men en mil blev det ilaafll och mer ska det bli! helt underbart, vitt och härligt. sådär kallt så snoret fryser i näsan!

dock ändrade planer för brädan. tydligen nån fet tävling där i morgon med en massa läskiga, balla brädåkare. jag känner mig inte så ball så jag ändrar mig och åker en förmiddag på måndag istället. 

kan inte övergiva min 97 åring hur gärna jag än skulle vilja..så måste tillbaka till Gävle på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback