bakom mina solglasögon

Idag är det helt underbart väder. Solen skiner och snön gnistrar över hela staden. Vill ta mig bort till naturen och njuta!! Just nu är jag för trött dock. Har paltkoma efter att ha ätit pannkakor/creps i alla dess former. Härligt. Tänkte sätta mig i soffan och bara jäsa ett tag=)

Om tiden inte går allt för fort kanske jag tar mig å köper ett par stavar och.... nej..jag kommer nog inte orka/hinna idag...det var detdär med skolan också..och söka jobb och träna och och och

Jag vill så mycket, och nu kan det bli så konstigt...
Umeåopen lockar otroligt, (men som sagt..knep?)men Tingsek! Laleh! Anna! isalation years! Jadu, stilla sin abstinens en del? Jag gör gärna planer. men till sommaren är det en halv evighet /även om tiden bara springer iväg/ vem vet vad som händer tills dess. Jag vill drömma och göra planer med folk om jag vet att ingen sviker eller bangar eller relationer ändras.och det vet man aldrig. Därför är det bättre att vara impulsiv. Framtiden kommer i vilket fall. bättre att leva här och nu och ta sina drömmar när de är aktuella? Bara se till att förutsättningarna finns när tiden är inne....

och det där var babblet som ni kan ignorera eller spekulera över



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback