tummen upp

triggipunkterkursen avklarad fått diplom och allt
ett plötsligt infall höll på att föra mig och jonas till fuenteventura
tog mig i kragen och insåg att skolk är inte min grej denna termin..tyvärr..även om jag önskat att så vore
har massakerat pojken nu med min tumme

nu sovdags måndag tisdag betyder plugg plugg plugg

imprgon får jag ge blod för första gången! ska bli spännande!
få se hur stabil jag är efter det=)

nedräkning för flickan ligger på 14 dagar... herreminguh...

puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Du får väldigt gärna triggipunkta mig med sen =)
Lycka till med blodgivandet!
kram

Postat av: Ragnaranne

Congratulations on a job well done. Thanks

2010-11-16 @ 09:20:12
URL: http://ragnaranne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback