tisdag

jag längtar till mellandagsrean för då ska jag slå till på en dator. vilken som hellst! för denhär går mig på nerverna. Inte enns mitt usb vill fungera idag och skrivaren lever sitt eget liv. å vad man skulle spara energi om allt bara gick som det ska. till på köpet har jag mensvärk å mina ipren är slut å de bankar utanför min dörr.jag ska inet klaga.... idag är sista skoldagen innan jul. Sen är det bara hjärndött arbete som väntar.

Lunch på stan med min egen sekreterare. sedan redovisning som sagt.
till eftermiddan. träning och personalmöte och desperet. i love tisdagar...

Kommentarer
Postat av: Kijul

Hey, this is a great site, I learned a lot!

Postat av: Kijul

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-01-11 @ 09:58:01
URL: http://www.beneblog.eu/kijul/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback