som att cykla på gotland...

i motvind.... kommer ingen vart

Nu har jag gett mina första dl blod. Det gick fint och jag fick mig en julklapp också.
annars är idag en regnig dag på alla vis. ska äta lite mellis med te och klnäckemacka för att muntra upp mig. skolarbetet går inet framåt som dte borde. bara en dag kvar nu. shit shit shit

men veckan är fylld av andra roligheter. Julkonsert imrogon, julbord på torsdag, julsittning på lördag och adventsfika på söndag. Ser verkligen fram emot. frågan kvarstår baram, va i h*vete ska man ha på sig?

puss å ha en bra vecka

Kommentarer
Postat av: Jamilla

mysigt med julkul!

Postat av: Jamilla

Älskling! Kan du göra mig en tjänst? Du vet de där svarta plastörhängena som vi har letat efter i hundra år, kan inte du kolla om dom har fått in såna nu?? Visst är det på Glitter? Jag skulle behöva 4 stycken (eller ja, tre.. men det säljs ju i två-pack)
=)
Vore jääättesnällt!

2007-12-11 @ 03:37:59
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback