pyssligt värre

Nu är jag hemma i Gävle igen.
Inatt har nog varit en av de längsta i mitt liv. Vinden utanför pasallar å slänger med presseningen. Och det låter som om man låg på ett skepp mitt ute i ett stormigt hav. Varken jag eller Jonas har kunnat sova. Jag är ändå ledig idag, men stackran måste jobba i Sandviken.

Idag är det plugg som gäller, och lite plock och träning. Blir nog en bra dag ändå.
Jusst nu smakar jag ost i munnen. blää. lär nog borsta gaddarna.
bakning ikväll! och ev. lite ljusgjutning?

ah åter till fältstudierapporten och organisationsanalysen

Kommentarer
Postat av: Jamilla

USch, inte kunna sova på hela natten på grund av vinden som tjuter och härjar utanför är verkligen piss. Min spökande terass i västerås plågade mig många gånger...

Postat av: Jamilla

Nejdå, vägrar inte alls. Bara glömde :) Ett jobb som fältassistent i sthlm, och ett som beteendevetare i västerås.

2007-12-07 @ 16:34:52
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback