oh rainy christmas

det är ju egentligen helt otroligt man kan smörja å smörja å smörja å inte faskien hjälper det. Vi skulel behöva bli skickade till ett varmt land långt bort. (ev. v1?)

skriver ut nu...ska klippa isär å ordna inför redovisningen
gud va opepp..men men imorgon em. är det över å då är dte bara att hugga tag i org. analysen iställe.

nu har jag julpyntat. vissa sätter upp tomtar. jag byter till en röd soffa
även sängen är bytt för pojkens rygg
jag är inet pigg..men nog ska jag ta mig till gymmet idag alltid

julkonsert i kväll!! mysigt!
känner för tat gerja lite nu...

hej



Kommentarer
Postat av: Jamilla

Njae, men jag har ju bara en ljusblå som jag målat svart. och den börjar blir lite halvskabbig =)

Postat av: Maria

meh, har du bytt säng? eller menar du att han flyttat in sina grejer, sin säng och soffa? eller har du ny soffa? jag förstår ingenting... måste va min jourhjärna som bara kan tänka kalvningar och kolikhästar just nu. =)

2007-12-11 @ 16:52:49
URL: http://systerysters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback