stilla frid

Igår passade vi på att utnyttja bilen lite och åkte ut till smörnäs och paddlade kajak. Fridfullt och najs. Hade med oss lite mackor och frukt och te. (ska lägga ut både bilder från detta tillfälle och den fina surfingturen, men fattig som jag är äger jag ingen egen kamera vilket förlänger tiden att få bilderna hit till min dator i Gävle en gnutta)

Idag har jag jobbat, det var måttligt roande. Dock fick vi lite spons på två två par heta frankdandy trosor så jag var glad å drog till å köpte två sjalar i samma veva också.

sedan ett axel/bröst pass med nästan en halvtimma kondition. Roade mig med modesidorna i elle och veckorevyn för att ta bort tankarna från det tråkiga trampandet på motionscykeln.

duktig har jag även varit att skcka in CSN papprerna...bättre sent än aldri. äh nu ska jag dra mig vidare. här kan man ju inet sitta...


hej svej leverpastej



       


Kommentarer
Postat av: Maria

e-leg var faktiskt super, tog 5 min så var det klart!

2007-08-21 @ 21:14:31
Postat av: Jamilla

åh va mysigt det ser ut!

Postat av: Firemonkey

Fan va underbart!
Kan du inte plocka ut mig på en paddeltur innan vintern biter igenom märg och ben?
Kanske en hösttur, med vackra löv i alla färger, varmakoppen och fuktig höstluft mot kinderna?
Snällasnällasnälla?

2007-08-26 @ 14:34:24
Postat av: Idarragne

Excellent site.

2008-08-27 @ 10:00:25
URL: http://idarragne.blogspot.com
Postat av: Idarragne

Excellent site.

2008-08-27 @ 10:01:49
URL: http://idarragne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback