räkan albert

inga morgonpromenader denna vecka. det är smällar man får ta. Sitter och laddar med en tallrik youghuryt. ska snatr pallra mig hem för att byta om till ett härligt gym pass innan jobbet. sen är det ett fåtal timmar arbete och sedan träffa flickorna igen

igår var vi först på konsum och gick å små åt på smakprverna och gick en tipspromenad (ballt inte pensionär maria!) sedan köpte vi lite mellis å gick å sola lite i boulongern och spanade på en kille i emilio kalsonger som spelade fotbill (maria spanande mest på en 7 åring men men...nog för att han var hetare men) sedan årets andra minigolf för sommaren. och inte för att skryta men. JAG VANN!!!!!!!! hihihihii

okej nog skrytet, nu är youghurten slut. så nu drar jag iväg.
kräftskiva ikväll var det

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Hmmmm, jag som trodde du hatade minigolf?!?

Postat av: beccis

Ey chica, jag förlorade mot bloggträsket, besök mig..aiiit?!

2007-08-26 @ 20:52:31
URL: http://abecco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback