öm å tålig

sista veckan på sommarlovet har jag hört ryktas om. Jo, Jag kommer faktist att fortsätta kalla sommaren sommarlov en bra tid framöver. Det är ju ändå lite omväxling från övriga vardagen även om det innebär en del andra måsten.

För tillfället är jag rätt omåstig. sitter här nyvaken strax efter klockan tio och undrar vad jag ska göra av denna dag. Träffa Maria en sväng och träna är planerna hittils. Min träningsvärk har krupit sig på under natten och herreguh vad det känns. Även om hanns gymsätt får mig att gäspa och bli hyper otålig måste jag säga att det är effektiv för att dra på sig träningsvärk.

Igår surfade vi vindsurfing. Eller ja..vi provade på iallafall. Jag fick panik så fort jag började åka lite ut i vattnet. jag menar vända, vem kan det!? Om en mindre än en vecka bar det av mot fagersta igen. (stå ut flickan, bara 4 dagar!)
Då hoppas jag några dyker upp hos mig för att grilla, lite leka twister och förfesta inför Greenmans (omtalade?)höstfest.

nu ska jag väll packa ihop lite nödvändigheter å ta en morgonpromenix hem till mig. Bilen kan stå ett tag. Jag behöver lite frisk luft och rörelse.

Ha en fin dag!
imorgon kan ni återigen se mig vikandes t-shirtar inne i den lilla butiken i nian

Kommentarer
Postat av: Maria

men du kunde ju vända!! trots lite panik... =) ses på lördag! kraam!

2007-08-20 @ 10:46:44
Postat av: jamilla

Lite samma bekymmer här: vad ska jag göra av den här dagen? Träffa Maria är min plan also, och till banken, och handla mat. Men det tar ju liksom inte hela dagen?! jag vill också träääna! kan mitt snor och halsont försvinna nu?!

2007-08-20 @ 11:08:37
Postat av: jessica

vilken tid på lördag? vilka kommer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback