morgonstund

andas djupa andetag säger tigerns horoskop för dagen. Lejonoet säger lyft luren och planera någonting kul med dina vänner ikväll.

Andats har jag gjort. Flåsat på diverse aparater och pass så det räcker gott och väl för idag. Ätit min frukost på mysiga kanel läsandes cafe´. Helt klart en mer än godkänd herrtidning. Mindre sex än de flesta tjejtidningar och bra med mode. Föll för ett par j-lindeberg skor för 999 och blev äckligt sugen på en (fejk såklart) skinnjacka till hösten. Blir nog en sväng till eftermiddan. resterande dag ska ägnas åt plugg, ömmande axlar och skrivkramp.de lettiska männen utanför mitt fönster har jag ännu inte sett till, hoppas på lite studiero.


om det blir nå kul till kvällen visar sig, jag skulle även vara bra nöjd med att slöa framför tvn.

och jag blri helt knäckt. Det hann vara kallt i ca 3 dagar och jag förvandlades till en öken. en riktiog torrboll. smörjer å smörjer å smörjer med de fetaste jag hittar, men nä, nog fan spricker mina armbågar å knogar för det. Tror helt klart på Jonas teori. Vi behöver en utlandsresa av medicinska skäl. så recpet på det vore inet en helt knasig ordination.

nu ska jag fortsätta smörja med idomin å balsamera håret

hare fint!


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, utlandsresa på recept vore ju asbra =)

Postat av: Favorhouse

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-01-03 @ 21:00:02
URL: http://favorhouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback