mitt älskade Gotland

Haft 8 härliga (för det messta) dagar på Gotland med pojken. Efter detta cityfest med brännmärken och skadade tår. flickan vart på besök och Maria har äntigen kommit tillbaka till oss...Men orkar helt ärligt inte sammanfatta allt..så jag lägger ut någon bild och låter dem tala för sig själv.

Denna vecka spenderas i Fagersta. Idag har jag shoppat sandaler, typ klänning lakan och en keps. Nu väntar jag på  att bli serverad mat.

ska försöka skärpa mig snart med det mesta. Sommaren och lata(?!) dagar snart slut och vardagen med alla dess måsten börjar inom kort. Tills dess ska jag nog göra som jag gjort hittils...sova, äta och göra dte jag känner för.

nu skiner äntligen solen

             

  

Kommentarer
Postat av: jamilla

åh kära gotland, när ska jag få åka dit och hälsa på igen?!? hoppas nästa sommar

2007-08-13 @ 19:39:07
Postat av: carro

ååå härliga gotland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback