hit me hard

idag hade jag min personliga slav med mig (hon skulel hellre kalla sig Pt men hehe) Sa åt mig vad när å hur jag skulle göra hur tungt hurt hårt å hur bra. Tänk så skulle man ha en sånn i Gävle skulel man kanks efå lite resultat på träningen!

hursom. axlar, bröst å lite mage. jag tröttnade på slutet
träffade även min favvo lärare från gymnasiet. Tänk så skulle man kunna få läsa om den kursen. DÅ skulle jag vara bra lycklig.

fast fan dte blri jag av träning. Skönt nu återigen efter ett kort uppehåll.- endorfinerna sprudlar i kroppen. En kort löptur väntas till kvällen när den fetafyllda quornfilen lagt sig till rätta i magen.

Kommentarer
Postat av: jamilla

Vem var din favvolärare på gymnasiet? hon Lotta eller?

2007-08-15 @ 19:45:59
Postat av: carro

jag ska pumpa i fagge imorn! herrejösses, längesen men dags att börja igen!

2007-08-15 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback