end of this day

dagen gjord. blev ett biceps/triceps/rygg pass följt av en hundpromenad i skogen.Även idag hittade vi lite fina orangea kantareller att stoppa i den gröna hundbajspåsen. blir kanske en kantarell macka till frulle vem vet.

Beck och flickan i jordkällaren är nu sedd och längtar lite till nästa film. Inne i nått beck träsk tror jag.

morgondagen innehåller hittils morgonpromenad, gym, ev. valle fika. och om det blir lite svalare till kvällningen kanske en kort löptur för att känna på om lusten börjar komma tillbaka. hoppas på sol så man kan bättra på den obefintliga brännan också...

eftersom han inte svarar på msn så är d väll bara att dra sig till kojs. Trängas lite i den stora sängen med systeryster. börjar ändå känna att det kommer bli lite skönt när skolan drar igång igen. Få lite struktur på vardagen även om detta slöande också är skönt... jusst skulle ju låna en pocket av dig kusin!

hursom sov så gott

Kommentarer
Postat av: jamilla

Sola idag vill jag gärna göra! Mitt ansikte ser inte klokt ut (läs mer i min blogg..hehe).
Hör av mig när jag klippt klart!

2007-08-15 @ 08:58:25
Postat av: Oddragna

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback