thats me in the corner, thats me in the spotlight...loosing my religion

börjar sakna min dator nu..eller så gör jag mig hemmastad här. Min musik, mina bilder, mina dokument. Bra ide. tills han kommer och tar tillbaka denna och jag måste bestämma mig för ny skärm eller ny dator...synd att jag är så snål och velig.

veckan har gått hemskt fort. Basses stol gör att halvtimmarna går. Min gör så dygnen går. En vecka till valborg. 7 till sommarlovet. Allt kan hända tills dess.

jag drömmer så ofta. och känslan blir kvar i kroppen efteråt. jag tycker inte om de känslorna. man blir knäpp på dagtid. men allt är så klart och tydligt, sånt jag egentligen vet blir ännu tydligare. kanske är bra att påminnas? Men det får en att fundera på saker man borde låta bli att tänka på, eftersom det är bäst så. jag vill faktist fokusera på annat (annan..) men hur lätt är det när de kommer tillbaka på nätterna. Mina morgonpromenader får mig att ventilera en del. men det hjälper inte allti...


Idag har jag gjort någonting jag velat göra länge. jag har snattat toapappersrullar på skoltoan! Det var precis så kul som jag trodde! hehe

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe smart!! varför slösa pengar på toarullar när man kan stjäla dem =)

2007-04-19 @ 19:19:44
Postat av: Firemonkey

ne.. bilderna är från Norge för 2 år sen. Loce är fortfarande i Uppsala. *blääääää*
allt annat är väl lite oklart.

Postat av: Jamilla

Ja,drömmar är bajs.. oftast.

hahaha, va kuul att snatta toapapper! :)
Jag ringer i helgen så får vi planeeera lite =)

2007-04-20 @ 09:16:37
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback