oplanerad helg leder till städning?

oj nu blev jag mätt. berodde nog på att jag inte var hungri=) glömde även bort att äta igår mer än lunch. det var dåligt av mig. äter igen mig idag då=) Precis vart på step 60 min. min fot lever! nätt å jämmt...  sitter nu å väntar å att min ansiktfärg ska lägga sig så jag kan gå ner på stan och utnyttja en kaffekupong med Maria.

Ni vet väll om att det är fest här den 27?` kom vettja! men säg till är du snäll...
vårruset flyttat till gävle. om nån har fullt lag hojta till vi är två pers!
letar sista minuten. hittar en hel del till varmare desinationer. bara schemat som fattas sen slår vi til!

ha en bra lördag...det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Vem ska du slå till med??
Jag kanske ska jobba på Dressmann i Västerås också i sommar. Min chef skulle ge mitt schema till deras chef (vilket även är hennes make) så skulle han ge mig dagar. ASBRA! Cash is king! =) men Peace&Love är fortfarande bokad!

Längtar till nästa helg! =)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback