Ny vecka, nya tag?

återigen i Gävle. jag är super trött. Inte hunnit sova igen den missade natten förra veckan så ligger lite minus. Solen skiner men vinden är kylig. Hög tid att passa sig! Lätt att luras och bli förkyld! och det vill vi inte! snart valborg! biljetter ska köpas, bubbel och box inhandlas och picknick planeras. och sol SKA vi ha.
denna vecka ska läggas på plugg och Marias födelsedag. (kanske en dejt eller två också....=) Inge jobb denna vecka. Fick jag så nog av förra veckan. jag har fått så nog av Statoil..eller mest  karln som dräller galla runt sig. usch *ryser*. men nu är jag lite rikare för studen. Fått god mat och blivit lite ompysslad hemma=) Vart och shoppat kläder åt pappa vilket är jätte kul=) Gått en sväng på stan med mor och träffat mormor en kortis. Hoppat över stenar och rötter en sväng i skogen. Så lite har jag hunnit med ändå..fast hela helgen spenderades inne på macken. Därav som sagt sömnbristen.... foten mår fortfarande inte bra. Kanske borde skippa alla hopp denna vecka och enbart sitta på den mindre roande spinningcykeln.  men vädret är som sagt underbart och springspåren lockar helt oroligt. Hursom. god tid för en powernap. Njuta kan jag göra sen...

Ha en bra vecka!



Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja sol SKA vi ha!! Vi måste ha planeringsdag snart och bestämma allt, hur och var och så

Postat av: Annie

Meh! Spinningcykeln is da shit!

2007-04-16 @ 21:29:53
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: Maria

helvetes jävla skit bajs. goda nyheter och dåliga: lyckades byta jouren så jag kan komma på festen! men... fick körförbud på bilen på besiktningen så kanske inte kan komma på festen iaf...

2007-04-17 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback