nattpass (jepp Jamilla, jag har verkligen 100 jobb...)

sitter här å sörplar i mig min nyshakade proteindrink efter ett kombi pass box/core. Ska ta mig in i duschen och sedan vidare ner på stan. Var beredd på att tacka nej till jobb bara för att få gå en sväng på stan. eller så var det mitt låga blodsocker som fick mig att hellre bara ligga på hallgolvet än gå på min traditionella morgonpromenad som denna vecka uteblivit helt. Så jobbet blev inatt istället. Nätmössa 21.45-06.00. Men...man lär ju tacka ja och leaf var ett bra tervligt ställe... (eller var det sällskapet som fick mig att trivas?)

Skolan blir lite lidande och även min mage. Men det är smällar man får ta. "Jag har ju hela helgen på mig"

Nu vidare..måste ju hinna ta en lååååång sova middag idag. Ser fram emot det=) Ser även fram emot helgen. Fint väder lovat! på vissa ställen rena sommarvädret. Här vid kusten i norr lite mildare men nog upp på en 15 grader ialafll. jag är nöjd och glad så länge det är över 5 grader och inte pissregn!

Min kropp är konstig, känns inte riktigt på topp. Hoppas det blir bättre. gillar inte att känna mig svag, illamående och ur balans. Vill ju köra maxat hela tiden! Det ger sig nog...

Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: jamilla

Ja jag säger ju det.
Fast jag kanske ockå ska få jobba lite här i Västerås nu, på Dressmann.. Dom har tydligen kris med personal. I hope! =)

2007-04-12 @ 14:14:31
Postat av: Maria

inte på topp kan ju bero på de 100 jobben och stress... kram!

2007-04-12 @ 16:31:19
Postat av: Bubble Games

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback