Marimekko duschdrapperi

är  i fagersta, haft en fridag och firat mormors 75 års dag med 6 oika  sorters tårta...oj säger jag bara. vi kämpade på bra med att äta. det var varmt och vi spelade uno.

nu mår jag konstigt och vill helst bara gråta eller sova. väljer det sistnämnda eftersom det är lite ballare.
kanske lite förfest ikväll, men det får stanna där. alkohol är farliga saker...

träffade mormors syster idag...det kändes lite jobbigt..att se hur dålig hon blivit...i sommras kännde hon ju mig och frågade efter mig...idag kännde hon inte igen mig...det blir lite obehagligt...

men jag borde ju vara glad...så jag ska jobba på det nu utan att skaffa mig förväntningar vilket jag är otroligt duktig på. Men livet är ju till för att drömmas bort? verklighet vad är det....

avslutar med att önska en
Glad påsk

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Vi borde åka till Hogwards och sno Dumbledores minnessåll. Som vi kan lägga alla tankar och minnen som vi inte orkar minnas. Tänk va hjärnan skulle bli pigg och klar! Då skulle vi kunna vara med på Jeopardy och kunna allt =)

Postat av: Board Games

Perfect work!

2010-01-12 @ 10:08:23
URL: http://board-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback