Maria, min allra käraste

detta inlägg tillägnas Maria. Maria är sjuk. Maria har feber, Maria blir kvar i Gävle över påsk. Maria tycker om kaffe, hälsomackor och fibertekakor (och snask så klart) maria tycker även om medel- och intervallpass på friskis och solskenspromenader med sin mp3 i öronen.. Maria tycker om att njuta av solen även om den inet sätter sina spår på Marias hudfärg. Maria fyller snart 21 år. (lite av en kontaktannons, vill du ha hennes nummer bara att säga till=) Utöver detta är Maria även en mycket nyfiken flicka. Så hon smyger runt bland allas bloggar och tjuvtittar. (passa er=) På så vis slipper hon konversera med folk (vilket vi märkt hon är lite dålig på) Hon skulle behöva en hel hög enkäter ibland..(tur att vi lär oss hur man gör sådanna nu då.) MEN går man runt och tjuvläser så förutsätter det att man även kommenterar. =) Det kallas tvåvägskomunikation i den nya världen där man slipper träffas för att umgås.... Så sluta lata å skriv en rad eller två=)

Krya på dig hjärtat

image40

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha.. vilken smygis! =)
Krya på dig Maria!!

och även ett stort krya på dig till systerMaria! =) (för du läser säkert det här du å)

Postat av: Maria

klart jag läser =) och blir ju alltid lite förvirrad när det pratas om Maria... är det jag? eller?? nä, inte är jag 21... =)

2007-04-04 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback